Hey lieve mensen,

Even weer een update! Ik heb vandaag mijn laatste ronde chemo gekregen. Over drie weken weer! Tot nu toe reageer ik nog goed op de chemo en ik ben van plan dat voort te zetten! Ook gaat het elke dag beter met mijn mentale staat. Ik heb het volgens mij tot nu niet benoemd, maar ik vecht naast de kanker ook nog eens tegen post-traumatische stress. Het is de afgelopen tijd heel moeilijk geweest om te verwerken wat er allemaal met mij aan het gebeuren is, waardoor ik vaak in de stress raak. Het is een dagelijks gevecht om positief en kalm te blijven, maar ik ben gemaakt om te vechten, dus dat zal ik ook blijven doen. De afgelopen paar weken, sinds ik met de chemo ben begonnen, zijn demk ik de zwaarste weken geweest van mijn leven, mede dankzij mij post-traumatische stress. Het is natuurlijk allemaal heel confronterend en ik prijs mezelf gelukkig dat ik zoveel familie en vrienden om me heen heb die het mij makkelijker willen maken. Iedereen regelt van alles voor mij en ik ben zo ontzettend dankbaar! Nu de chemo weer even is afgelopen kan ik ook terug naar genieten van de normale dagelijkse dingen, zoals een zwem/bbq dag die ik dit weekend zal hebben met mijn familie, of een lekkere strand dag met vriendinnen. Vandaag is mijn nichtje de hele dag bij mij geweest en alleen haar aanwezigheid is zo een lichtpuntje geweest in mijn dag! Geniet van elke dag dat je er bent en de mensen om je heen die van je houden. Ik zal wel een beetje in de herhaling treden met al mijn positieve mantras, maar aan positiviteit hebben we nooit genoeg.

En met die woorden wil ik de blog van vandaag dan ook afsluiten: aan positiviteit hebben we nooit genoeg!

Love,

Tania

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog