Hello beautiful people!

Het is weer de hoogste tijd voor een update! Zoals jullie in de vorige blog konden lezen gaat het hartstikke goed met mij! Ik geniet van elk moment dat mij gegund wordt en maak het beste van een hele nare situatie. Ik besef mij elke keer weer hoe dankbaar ik, ondanks alles, mag zijn dat ik er nog ben en mijn leven nog kan leiden zoals ik dat wil. Een van de voordelen van mijn situatie is dat ik bijvoorbeeld niet mag werken, waardoor ik heel veel vrije tijd heb om zelf invulling aan mijn leven te geven. Ik doe leuke dingen, breng veel tijd door met de mensen waar ik van hou, en ik koester elk moment! Wat ik merk is dat deze positieve mindset mij zoveel goed doet, niet alleen mentaal, maar ook fysiek. Ik doorsta mijn chemo heel goed, heb nauwelijks last van bijwerkingen en voel mij dus vaker goed dan slecht. Het enige waar ik weleens last van heb is vermoeidheid, maar dat is te verwachten. Gisteren heb ik bloed geprikt ter controle voor de volgende ronde chemo en mijn waardes zagen er hartstikke goed uit, mijn leverwaardes zijn zelfs sterk vooruit gegaan vergeleken net toen ik pas met de chemo begon. De chemo lijkt dus toch wel zijn werk te doen en ik blijf mijn best doen om mezelf hier doorheen te slepen. Als ik mij bedenk hoe depressief ik was een aantal weken geleden, en hoe somber de vooruitzichten waren, dan ben ik zeer dankbaar voor de ommekeer die heeft plaatsgevonden. Alhoewel ik nog steeds niet weet hoelang ik precies nog heb (maar laten we eerlijk wezen, dat weet niemand), kies ik er alsnog voor om uit te kijken naar de mooie dingen die nog aankomen, zoals mijn verjaardag over 3 weken, en mijn trip naar ItaliΓ« dat steeds meer een realiteit begint te worden dankzij jullie allemaal! Ik lig nu hier in een ziekenhuis bed, dit allemaal te typen terwijl er gif in mijn lijf wordt gepompt, en toch kan ik het niet over mijn hart krijgen daar zielig over te doen. Want dankzij de chemo ben ik er nog steeds, en dankzij alle steun en liefde van jullie allemaal ben ik er nog steeds. En daar kan ik alleen maar dankbaar voor zijn.

Give thanks every single day.

Love,

Tania❤️

Reacties

  1. We blijven voor je bidden sterke vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tania, ik hoorde over je bij een voorstelling van Lost Project em lees nu dit blog voor het eerst. Ik las laatst een artikel over de kracht van woorden, en hoe woorden ook kunnen ontkrachten. Helaas kan ik het niet meer vinden. Maar wat me bijgebleven is, is het verhaal van een vrouw die de chemo goud noemde, en die visualiseerde hoe er goud door haar aderen stroomde als ze aan het infuus lag. Misschien een idee? Ik wens je veel liefde, plezier en moed.
    ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog