Hey lieve mensen,

Het is weer tijd voor een nieuwe blog! Vandaag wil ik het even hebben over the power of people! In mijn blogs heb ik het vaak over positive thinking en hoe dat mij helpt om verder te kunnen vechten, maar ik kan niet onderschatten hoeveel het ook helpt dat ik een heel leger aan mensen aan mijn zij heb die samen met mij vechten. Gisteren ben ik naar een dans workshop gegaan genaamd “Dance 4 Tania”. Dit was op initiatief van Global Dance Center oprichter en eigenaar Shaker, en samen met vele choreografen en dansers hebben zij heel wat geld opgebracht voor mijn crowdfunding. Alle gevoelens die ik had toen ik de dansers hun alles zag geven voor een goed doel kan ik niet in woorden omschrijven. Het was zo ontzettend ontroerend en ik kan maar niet genoeg blijven zeggen hoe dankbaar ik ben! This is the power of people! De kracht die wij hebben als collectief wanneer we samenkomen voor iets goed en waardevol is zoveel groter dan 1 persoon. Dit is allemaal groter dan mij en ik hoop dat iedereen die samen met mij vecht ook echt trots is op zichzelf want ik zou dit niet kunnen zonder jullie! Ik heb na een diepe dal al heel wat goede dagen achter de rug en gisteren was zeker een hoogtepunt. Vandaag ga ik ook lekker genieten van het keti koti festival samen met mijn familie. En we gaan gewoon verder. We leven en genieten elke dag en koesteren de goede dagen die op ons pad komen. Nogmaals bedankt aan Global Dance Center en iedereen die heeft gesteund! Het heeft mij ontzettend veel kracht gegeven!

Quote van de dag: Just have a little faith, and when you awake, you’ll discover all the joys of life!

Love,

Tania ❤️

Reacties

  1. Je bent zo een inspiratie! Ik lees alles, reageer niet altijd, maar dat wil niet zeggen dat je me niet inspireert. Je bent nu al een Living Legend, het gezicht van positivisme en doorzettingsvermogen.
    Je bent zo waardevol. Tania, I salute you. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog