Lieve, lieve mensen!

Het is weer tijd voor een nieuwe blog! Ik heb jullie een aantal dagen verwaarloosd, maar dat was omdat ik het gewoon te druk had met leuke dingen doen! En daar staat deze blog ook in het teken van: GENIETEN! Afgelopen week had ik een vrij vol schema. Het begon met een tripje naar het Oosterpark voor een gezellige keti koti viering. Ik ben tot twee keer aan toe wezen uiteten in Michelin ster restaurants, dankzij de vrijgevigheid van een paar mooie zielen. De mensen die mij heel goed kennen weten dat ik een beetje een foodie ben. Ik kan de hele dag kookprogrammas kijken, recepten uitproberen en het allerbelangrijkste, eten!! Ik kan de hele dag door eten, daar word ik gewoon heel gelukkig van πŸ˜‚! Dus ik hoef niet uit te leggen hoe blij ik was met de kans om hoog kwaliteit culinair eten te mogen proeven. Ik heb ook echt genoten en mijn buikje vol gegeten, beide keren! Een grote voordeel van mijn huidige chemo behandeling is dat het (tot nu toe) mijn eetlust niet te veel aantast, waardoor ik nog gewoon nog lekker kan eten en zo ook mijn energie op peil kan houden. Ik moet zeggen ik ben heel dankbaar dat het weer zo goed gaat, want nu pas, na een hele heftige en zwakke periode, kan ik weer optimaal genieten van de dingen, zowel klein als groot. Op het schema van afgelopen week stond ook een reggae festival in Afas Live. Nogmaals, de mensen die mij goed kennen weten dat mijn familie en ik grote reggae fans zijn. Het zou niet verkeerd zijn om te zeggen dat reggae echt een definierende genre is geweest in ons leven. Heel veel hoogtepunten en ook dieptepunten zijn beleefd onder een reggae soundtrack, dus was ik heel enthousiast om naar een concert te gaan met een paar old favorites! Ik ben geweest met een grote groep neven, nichten en vrienden en heb ontzettend genoten! Gedanst en gestaan tot ik mijn voeten niet meer kon voelen, en ik zit nu dus ook lekker uitgeput op de bank dit allemaal te typen. Natuurlijk, met een lekkere reggae nummer op de achtergrond. Ondanks de drukte van het afgelopen week, zijn we niet van plan te stoppen met genieten! Vanavond staat nog een concert op de planning van 1 van mijn favoriete zangeressen: Christina Aguilera! En we gaan gewoon lekker door! Er is geen tijd te verliezen en ondanks de dagelijkse sleur, ondanks de vervelende situatie, mag ik nooit vergeten te genieten van alles dat ik nog heb en iedereen die ik nog om mij heen heb.

Enjoy life, people! Just enjoy it.

Love,

Tania ❤️

Reacties

  1. Elke dag kom ik kijken of je weer iets gepost hebt.
    Ik ben heel blij om te lezen hoe goed het met je gaat, ookal weten we gevoelsmatig dat je vaak in diepe dalen zal zitten. Prachtig om te zien hoe je van elke dag iets moois maakt.

    Ik las laatst een quote en moest aan jou denken:

    "We all die. The goal isn't to live forever, but to create something that will.
    It's not about the length of life, it is about the dept."

    Je houdt ons op de hoogte van je ups en je downs. Van hoe moeilijk het soms is.
    Maar je hebt geen idee hoe dit ons sterkt.

    Je zei dat je volgende week begint aan je laatste chemosessie. We hopen dat je de moed en kracht hebt om ons ook daarin mee te nemen, hoe moeilijk het ook is.
    Vertrouw me. Je impact is groot.

    Veel liefs! <3 L.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog