Ik ben Tania Christopher en ik leef met kanker. Ik ben dit jaar door de artsen terminaal verklaard en zoals je je kunt voorstellen viel dat als een enorme klap. Ik heb goede dagen en slechte dagen. Ik vecht elke dag tegen deze kutziekte met alle kracht die ik in me heb maar soms lukt dat niet zo goed. Lijkt me ook vrijwel logisch. Ik geloof dat ik mijn tijd hier met mijn vrienden en familie nog vrij lang kan rekken want ik heb nog zoveel om voor te leven. Een van mijn grootste problemen de afgelopen tijd was slapeloosheid, nou ik ben blij om te zeggen dat ik vannacht de hele nacht door heb geslapen 😁. De medicatie lijkt te helpen maar die helpen alleen als ik erin geloof en als ik in mezelf geloof.  Ben weliswaar heel vroeg opgestaan, maarja ze zeggen je kan liever de dag te vroeg beginnen dan te laat. Dan haal je er alles uit. Ik schrijf dit allemaal niet om symapthie op te wekken (misschien wel een beetje 😜) maar ook omdat ik denk dat het iemand zou kunnen helpen die in een soortgelijke situatie zit. Vandaag zou ik misschien gaan zwemmen maar dat gaat waarschijnlijk niet door maar het zijn dat soort kleine dingen waar je dan plotseling extra waardering voor krijgt wanneer zoiets je overkomt. Ik heb lang zitten afvragen waarom dit mij moest overkomen maar niet meer. Ik drijf de negatieve energie weg en ik ben ready om te vechten voor mijn leven. Dit zullen vrij korte blogjes zijn want ik weet natuurlijk niet altijd wat ik wel en niet moet delen maar ik hoop dat jullie lezen en er iets moois uit kunnen halen.

Thanks for reading.

Love,

Tania

Reacties

  1. Beste Tania, toen ik het onderwerp zag, dacht ik gelijk dat moet ik lezen. Mijn broer heeft ook helaas terminale kanker. Ik was echt van slag op die dag en nog vele dagen erna. Kan het gewoon nu ook nog niet bevatten. Hij kreeg het te horen op 12 april 2019. Daarvoor was er hoop dat hij door een operatie de tumor kwijt zou zijn en weer toekomst zou hebben, helaas bleek er uit zwaaiingen te zijn.
    Ik wil jou héél véél sterkte en kracht en hopelijk nog veel "goede"dagen toewensen. Het allerbeste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Be youtifull yah guidance u are in my prayers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love you babe! Be strong! En wanneer je dat niet meer lukt doen wij het voor je! 💋 💕❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je nog enorm veel lichtpuntjes toe, be the light. Liefs, Jamairah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Tania, ik wens je heel veel kracht&sterkte toe! Maar vooral ook heel veel mooie momenten met je geliefden! Xx Soraya

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog