Hallo mooie mensen,

Is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb gepost! De reden daarvan is namelijk een hele goede! Het gaat de laatste tijd zo goed met mij dat ik eigenlijk weinig te melden heb 😂. Alles is zo lekker stabiel en ik leef mijn leven gewoon zoals elk ander persoon dat zou doen, natuurlijk nog steeds met oog op zoveel als mogelijk leuke dingen doen! Zo heb ik de afgelopen tijd zeker tijd gemaakt voor de leuke dingen in het leven. Ik ben samen met mijn neven en nichten naar Festival Macumba geweest, waar mijn super talentvolle neefjes moesten optreden met hun muziekformatie Gowtu Soundsystem. Het weer was heerlijk, muziek was top, en ik was zo blij dat ik er weer eens bij kon zijn om de muzikale vorderingen van mijn neefjes mee te maken! Als zangeres maakt het mij super trots om te zien hoe zij ook hun talenten benutten en de kans geven om te groeien en ik hoop dat zij dat zullen blijven doen. Zij hebben ook op het Kwaku Festival mogen spelen en ook daar was ik weer bij om lekker mee te feesten! Na elk optreden, elk feestje, elk leuk moment ben ik zo dankbaar dat ik daar allemaal genoeg energie voor heb en dat ik het allemaal mag meemaken! Buiten het feesten om heb ik ook tijd gemaakt voor wat rust momentjes. Ik heb een heerlijke spa dag gepakt samen met mijn moeder en twee zussen. Het was een lang verwachte spa dag die wij allemaal hadden verdiend! Lekker relaxen met mijn 3 warrior vrouwen 💪🏾! Ook heb ik samen met nog meer loved ones een boot tripje gemaakt en dat was misschien wel 1 van de meest relaxte tripjes die ik ooit heb gemaakt. De zon scheen, de vibe was goed en iedereen was lekker aan het genieten. Wij waren omringd door zoveel natuur dat ik bijna even vergat dat ik in Nederland was 😆. Lekker verwijderd van alle sleuren en drukte van de stad (hoewel ik heel erg hou van het stadsleven hoor). Maar soms is die afstand ook wel lekker. Alle leuke activiteiten zijn gister tot een hoogtepunt gekomen met mijn bday feestje!! Ik heb mijn 27e levensjaar mogen inluiden, en hoe! Ik gaf een 90’s themed houseparty waar iedereen ook gekleed moest komen in hun beste 90’s outfit! De DJ heeft de hele avond lekkere old skool nummers gedraaid en ik heb weer eens gedanst tot ik mijn voetjes niet meer kon voelen! Het was heerlijk om omringd te zijn door mijn lieve familie en mijn allerbeste vrienden en gewoon een mooie dag optimaal te vieren! Waar ik 3 maanden geleden niet zeker wist of ik mijn 27e verjaardag zelfs zou halen, ben ik nu meer dan blessed om te kunnen zeggen dat ik mijn dag echt heb gevierd. Ik ben zo ontzettend dankbaar en blij, ik kan het nauwelijks in woorden omschrijven. Om aan te geven hoe dubbel mijn (het) leven is, lig ik dit the day after the best birthday ever te typen in een ziekenhuis bed terwijl ik mijn vierde ronde chemo krijg. Maar ook dat bekijken we niet te negatief, want de reden waarom ik nu door kan gaan met de chemo is omdat hij zijn werk doet, en ook daar kan ik alleen maar dankbaar voor zijn. Na de chemo heb ik ook iets heel leuks om naar uit te kijken en dat is de benefiet die in mijn naam wordt gehouden! Ik kan niet wachten tot zondag en ben zo benieuwd naar hoe het allemaal zal verlopen! Ik laat mij namelijk verassen door de organisatie (my best friends!) en weet dus eigenlijk heel weinig over het programma 😆. Maar 1 ding weet ik zeker, en dat is dat zij hun hart en ziel hierin hebben gestopt en dan kan het niets anders dan een  prachtige dag worden! Ik hoop jullie allemaal daar te zien zodat ik deze gekke journey tot nu toe ook met jullie mag vieren!

Love,

Tania ❤️

Reacties

Populaire posts van deze blog