Hey lieve mensen,

Tis alweer een tijdje geleden dat ik heb gepost. Ik kon eerlijk gezegd even niet. De medicatie die ik gebruik gaf wat vervelende bijwerkingen waardoor ik weer wat slechte dagen had. Maar op naar het positieve! Ik heb een aantal dagen geleden mijn oma haar 80ste verjaardag met haar mogen vieren. Ook dit was een van mijn grote wensen, dat ik samen met haar en de rest van mijn familie lekker kon dansen en genieten van alle muziek en vreugde. Je hebt geen idee hoe belangrijk dit soort evenementej voor je worden tot je in zo een situatie zit. Verder heb ik ook veel gezongen de afgelopen tijd. Een gitarist is langs geweest en we hebben lekker geimproviseerd, iets wat ik altijd dacht dat ik niet konπŸ˜†. Verder probeer ik zo normaal als mogelijk te leven, veel wandelingetjes maken. Alles eten wat ik in mn mond kan stoppen πŸ˜‚. Ik wil ook even aangeven dat ik weet hoeveel er al is ingezameld voor mij en mijn familie en ik kan het niet in woorden omschrijven hoe dankbaar ik ben voor jullie allemaal. Al jullie moeite en vrijgevigheid wordt ZO gewaardeeerd!

En om het weer op een positieve toon te eindigen: take the time to appreciate each new day that you’re blessed to be on this earth.

Love,

Tania

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog