Hey lieve mensen,

Vandaag was weer een heeeele goede dag! Misschien raar om te zeggen aangezien ik vandaag weer met chemo ben begonnen, maar ook dat bekijken we van de positieve kant! De chemo helpt mij om zo lang als mogelijk nog met jullie allemaal te zijn. Mijn bloed en lever waardes zijn heel wat vooruit gegaan, dus dat is ook iets positiefs! Maar de grootste reden waarom vandaag zo een goede dag is, is omdat mijn vader en mijn broer vandaag geland zijn uit Suriname. Ik kan ze eindelijk weer zien en lekker samen zijn met mijn gezin en dat is ongelofelijk fijn. Het voelde vandaag alsof ik in een soort euphorische staat ben gekomen en ik wil er nooit meer uit. Natuurlijk weet ik dat de slechte dagen er ook bij zullen horen, maar denken we voorlopig nog even niet aan. Positive mindset!!! Mijn doel voor deze week is om een yogasessie te completen om zo nog meer rust te crรซeren in mijn hoofd. Rust is the key.

Nou, weer een bijzonder korte blog, maar ik moest dit met jullie delen!


Remember to live each day as is it’s your last!

Love,

Tania

Reacties

  1. Lieverd,
    Wat fijn om de liefde en warmte samen te delen met jouw love ones.
    Pluk elk moment van de dag, want ook al ben je gezond, wil niet zeggen dat je veilig bent.
    Wij hopen alleen dat wij gezond oud mogen worden.
    Helaas dat hebben wij niet in handen and shit happen.
    Doe je best en weet wel dat ondanks ik je niet vaak zie, je altijd een plekje in mijn hartje hebt.
    Heel veel sterkte ����❤️��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zo een prachtig en bijzonder mens. Elk woord dat je gebruikt raakt mijn ziel. Ik heb een vorm
    Van respect voor jou dat niet in woorden uit te drukken is. Voor mij ben jij een bron van inspiratie, want ik weet echt niet wat ik in jou positie had gedaan. Dank je wel dat je dit met de wereld wilt delen. Blijf vechten Champ, you got this! Alleen maar liefde ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog